top of page
Motywowanie uczniów do nauki i zamiany zachowania
Uczestnicy: wychowawcy klas, nauczyciele, pedagodzy i psycholodzy szkolni.
Cele:
- Uczestnik zna różnice pomiędzy motywacją zewnętrzną a wewnętrzną.
- Uczestnik wie, które metody uczenia najbardziej wspierają motywację uczniów.
- Uczestnik potrafi zastosować metody wzmacniające motywację to nauki i właściwego zachowania uczniów.
Treści:
- Czym różni się motywacja zewnętrzna od wewnętrznej.
- Cel, mistrzostwo i autonomia jako główne źródła motywacji wewnętrznej.
- Jaki wpływ na motywację ma poczucie własnej wartości?
- Jakie metody uczenia najbardziej wspierają motywację uczniów?
- Komunikacja motywująca.
- Klimat klasy i szkoły jako czynnik wspierający motywację do nauki i pracy nad zachowaniem uczniów.
4/10/15/20 godzin dydaktycznych
bottom of page